❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

BLÅ JACKA


Jag känner igen mig själv i denna bild!

Ja, nu sitter jag här på golvet och bloggar medan Bea står bredvid mig och håller koll på vad jag skriver, vet inte varför hon gör det, men hon är ju lite speciell (väldigt mycket kanske...) men jaja, vi ska iaf se på American Horror Story (Bea tvingar mig..) fast jag har ju faktiskt sagt okej åt det (eller...) haha, hon kollar fortfarande vad jag skriver och kommenterar, typiskt Bea ;-) haha nu säger hon att jag ska fucka mig, undrar hur de ska gå till, fucka mig vad fult de lät, anyway..... nu ska jag sluta skriva. och se den här jäkla serien som Bea inta kan sluta tjata om, jag kommer SÄKERT fastna i den.. jag lovar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: