❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

I'm gonna bring it like a blingoner!


Observera snubben till vänster..

Jag har haft sån otroligt energi idag att de inte är klokt, jag har diskat, dammtorkat, sorterat en massa viktigt papper (de var över 25 brev..) sökt jobb, gjort lite Zumba och dammsugit (dock bara halva lägenheten eftersom nu har min kära dammsugare gett upp.. rest in peace my love!) jag vill till och med gå ut och gå bara kolla på träd, snö kanske små barn som slåss vem vet, men jag kan som inte. för de ska komma folk och titta på lägenhetshuset och då måste man ju som vara här om dem skulle vilja ställa några frågor om lägenheten och så. Så för mig blir det att möjligtvis läsa en bok. ha nej de skulle jag inte kunna göra för jag har FÖR MYCKET ENERGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: