❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Problemet med internet i telefonen


HELL YEAH LEGO!

Man blir aldrig för gammal för lego! Men ja nu till dagens ämne, internet i telefonen. Där ju superbra att man har kommit på denna funktion till mobiltelefoner. Man kan gå vart man vill och ändå uppdatera sin status på facebook och skriva på sin blogg och bla bla bla. MEN här kommer de som är otroligt dåligt med de, man blir så otroligt osocial. Japp där sa jag det! Jag gör detta själv så en liten bitchslap på mig själv. Jag tycker de är så otroligt jobbigt när man är med någon och så sitter de och chattar med någon annan, hur trevligt är detta? (Jag gör även detta själv, en till liten bitchslap på mig själv) Så kära läsare tänk på detta när ni är med någon eller bara sitter hemma i soffan med er pojk-/flickvän, de är inte nice. värdera vänskapen/kärleken som sitter/står eller ligger bredvid er istället för ett förhållande med er telefon. Med de sagt så slutar jag skriva. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: