❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

ändrade planer


En bild på min systers fina katter, piff och puff!

Planen var idag att jag skulle fara till stan men så blev det inte de blev att stiga upp kring sju skriva ett personligt brev och sedan storstäda för att de ska tydligen komma några och kolla på lägenheterna här. Så jippi verkligen. men jag har ju iaf gjort allt de klart så nu sitter jag och kolla på iphone skal (kan någon tipsa om snygga iphone skal?) och smsar med bea. Kollar även lite jobb. och jag funderar fortfarand på varför min AF-handläggare inte hört av sig om en utbildning som jag funderar på att gå. men jag har då hört av mig till han nu och jag får se om jag får svar idag någon gång. Jag känner att de börjar gå lite lättare nu. De går framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: