❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

indeed, I think or something



Sitter och ser pretty little liars och så pausade jag och fick den här bilden, de ser ut som att hon tittar på hennes tissar och är äcklad, jag tyckte de var skit kul och de kan ju nu vara för att jag är ensam och att jag har suttit och skrivit i en timme drygt. Alltså jag är ensam och fruktansvärt uttråkad.

Fick även ett svar av min handläggare och han sa att de typ är försent nu, men att han ska kolla upp de iaf, typiskt. Varför kunde han inte ha svarat på mitt första mail... skrev samma adress till han nu som i första mailet men tydligen har dem inte kommit fram. Superkul.

Han sa även att de skulle ju komma fler tillfällen om detta, men orkar jag vänta, nej jag behöver ett jobb! 

Jag tar tillbaka de där om att de går framåt som jag skrev i mitt förra inlägg, för nu har jag blivit sparkad bakåt igen.

Nej men gud vilket negativt inlägg. Nu måste jag skriva lite mera positiva saker. som..

*I LOOOOVE MIN IPHONE (fastän jag har svårt att förstå den)

*Den här radiotjänst mardrömmen är bort! min överklagan gick igenom!

*Lägenheten börjar bli så mycket finare nu när man börjar få i ordning saker. (Video på lägenheten är igång men inte färdig.)

*Sist men inte minst jag är HUR LYCKLIG SOM HELST, varför är jag inte riktigt säker på men jag känner hur negativ jag än blir så kan de inte göra mig ledsen eller nere. Jag kan inte bli irriterad på saker, tex. jag blev "irriterad" på en sak som handlade om mig och filip, jag kunde inte titta på honom för när jag väl tittade på honom så kunde jag inte låta bli att strunta fullständingt i situationen som var och bara titta på han och inse att han är den finaste som finns. och då kan man ju inte låta bli att le..

Så jag kanske inte alls tar tillbaka de där med att de går framåt, jag har inte varit så här lycklig på länge. Jag tror faktiskt den gamla glada spralliga lollo är på väg tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: