❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Ja nu tänkte jag göra så


Att jag slänger in en bild som jag har tagit, typ nästan precis under den dagen jag fick min systemkamera. Men denna har jag iaf tagit på min lilla syster, Majlis. Jag är riktigt nöjd med den om jag får säga de själv.

Men jag hade även tänkt prata om de här med fotografering. Visst är jag inte den ända som känner att när de håller i en kamera så vill man bara ta kort på allt. Ser man ett löv, ja de tar vi kort på (från olika vinklar). Har man lagat någon god mat och de ser jättegott ut, ja de tar vi kort på (från olika vinklar). Eller är de bara jag som gör så?

Kommentarer
Postat av: Helena

du borde ta och lägga upp fler bilder i bloggen!

| http://bambii89.blogg.se/ 2012-01-10 . 16:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: