❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Jag behöver hjälp med en sak

Jag har mina funderingar. Jag har alltid (nästan alltid) varit brunett och haft långt hår. men nu känner jag att jag vill gör något nytt. Jag har utväxt som bara den och de är inte speciellt vackert för de ser grått ut. Eftersom att jag är askblond igentligen och med de bruna blir de inte så smickrande. Så mina funderningar. Skaffa hår förlängning och göra de ännu längre än vad de är eller klippa de kort. Blont eller rött hår? lockigt eller rakt? Jag har hittat några bilder som är tips bilder.



Please help me!


Kommentarer
Postat av: Helena

INTE KORT då ångrar du dig alltid.. nej låt det vara långt men toppa det eller klipp lite frisyr om inte annat.. sen tycker jag att du sparar pengar till en frisör och så går du till dem och ber dem fixa en enhetlig färg på håret, bort med det mörka och sätta in slingor. kanske blanda lite så du får lite rödorange kontraster! :)

| http://bambii89.blogg.se/ 2012-01-03 . 13:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: