❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Jag hade helt glömt bort



Jag beställde kläder från monki (plus en ring) för länge, länge, längesenoch jag hade helt glömt att jag hade de vi de här laget sedan fick jag ett sms att jag hade ett paket på posten, lägen funderade jag gör ved de kunde vara för paket. Men jag for till ica kvantum och sa mitt paketnummer, när hon kom med paketet så såg jag först inte vad de var för paket, alltså vart de kom ifrån. När jag kom hem tittade jag lite noggare på den och inser att den är från monki. Min första tanke var, men va jag hade ju inte beställt något, men när jag öppnade den så var de två tröjor och en ring. Alltså lyckan man har när man har fått nya kläder. Dessutom när jag var på ica och jag fick paketet så förväntade jag mig att jag var tvungen att betala, men nej då de var bara att gå med paketet. Så nu sitter jag är lite lyckligare.

MEN

ringen jag hade beställt var för liten. sååååå någon med mycket smala fingrar som vill ha den? säg bara till :-)


Kommentarer
Postat av: Monika

Jag vill gärna testa den :)

2012-01-12 . 21:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: