❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Stor verkstad och lite snack



Söka jobb jobb, de brukar inte vara de roligaste men idag har jag faktiskt tyckt om de väldigt bra. hittade många jobb som jag är intresserad av och många andra jobb som jag aldrig i mitt liv trodde jag skulle kunna tänka mig, människor kan verkligen ändra sig.

Nej men nu något annat ämne än jobb. Nya lägenheten.

Jag har ju som inte berätta något om nya lägenheten eller visat den för er så jag måste ju göra en video som jag lägger upp den så ni får se. Men tillsvidare kan jag berätta att jag trivs fruktansvärt bra. De kändes väldigt konstigt i början att vakna upp och man kände inte igen sig, sen att tänka "här bor jag, detta är mitt hem nu". Men de känns också ganska skönt eftersom att jag tidigare inte känt som jag haft något hem. Inget ställe där jag kände att jag trivdes och kunde slappna av. Men nu har jag hittat de och de bästa är att jag får dela den med kärleken i mitt liv. Jag tror nästan de är han som gör lägenheten så speciell.

Men som sagt, jag ska göra en tour för er så ni får se lägenheten. Men tillsvidare - bye

Kommentarer
Postat av: Bea

"Med kärleken i mitt liv", men jag bor ju inte där. :S

| http://beatricelundahl.blogspot.com 2012-01-16 . 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: