❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Svar på kommentarer- Dagens lilla jag




-----------------------------------------------------------------------------------------

Svar till Monika:
Klicka på den här länken

Svar till Helena:
Ja du kan ju alltid fråga henne själv? :-) puss

Svar till Bea:
Åh men tack Bea, men jag kan ju säga det att de där var ju typ den ända bra bilden där min utväxt inte syns superbra. Om man tittar nog ser man den fruktansvärda utväxten.



OCH bea ditt hår är jättefint!!!!! :-)

 




Kommentarer
Postat av: Bea

Ditt hår har växt jättemycket sedan du klippte det. ^^



Sv: Vad fan är det du säger? Påstår du att jag är dum?! ):O

| http://beatricelundahl.blogspot.com 2012-01-09 . 19:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: