❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

The show must go on



Åh när jag skrev den där titeln så blev jag sjukt sugen på att se Moulin Rouge. Men de blir de inte att göra utan ikväll blir det att se en film som jag inte har någon aning om vad de är för film (filip har fått välja film..) Men jaja. Efter att ha fått prata med folk så är jag mycket lugnare gällande de förra inlägget. De ordnar sig. Men nu ska jag åter till att mysa här hemma. Och jag hoppas ni har de mysigt också. btw, jag hade tänkt fråga om film exempel. Alltså filmer som ni tycker att jag måste se för jag är jättesugen på film maraton ikväll :-) Ge mig tips!

Kommentarer
Postat av: Bea

Whip it, Scott Pilgrim vs. the World, Where the Wild Things Are, Labyrinth, Fear and Loathing in Las Vegas, Super, Rocket Science, Daydream Nation, Assassination of a High School President, Good Bye Lenin, Milk.



Nu har du fått en hel drös med tips. ^^

| http://beatricelundahl.blogspot.com 2012-01-05 . 21:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: