❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

I'm ready for you!



Jag ville bara meddela alla läsare att jag och min kära sambo nu har förlovat oss, åh vi fint de var han gick ju för tusan ner på ett knä och friade. Jag var så chockad (av glädje) att jag bara satt där, tyst för att inte brista ut i gråt. Jag vet de låter säkert jätte töntigt men de var så himla fint och jag kände bara att de är rätt å så rätt. Jag är så otroligt lycklig att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag visste att filip älskade mig men med detta så visar han inte bara att han älskar mig utan att han vill dessutom spendera resten av sitt liv med mig, min känslor matchar så bra till hans och jag vet att jag kommer vara den lyckligaste kvinnan i världen vid hans sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: