❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Låt de bara rulla...

Skönhet kommer inifrån.. ha de i åtanke..

JÄVLA CENTRERING!! okej detta inlägg får bli såhär fult i mitten.. men jaja.. Jag hoppas ni ser hur fint hår bea har, för jag har nyss färga de på henne och de vart AWESOME! Den som säger emot kommer att dö en plågsam död.. jag lovar!

Anyhoooo.. Jag har varit väldigt duktig idag, jag är fruktansvärt rädd för sjukhus och allt som är i närheten av sjukhus som typ vårdcentralen. Jag har varit så duktig nu att jag har bokat en tid för att kolla upp mina halsmandlar, jag vet de var på tiden.. jag är inte speciellt duktig när de gäller att ta tag i sakker när de gäller min hälsa, låt mig säga så här coca cola är min bästa vän.. precis efter Bea då. Så att ta hand om mig själv är inte de jag är bäst på, men nu har jag tagit steget att bli lite bättre på de, jag hoppas bara att undersökningen går bra för jag vill verkligen inte operera någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: