❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

sadness

Igår kände jag mig så lycklig för att de kändes som jag var på bättringsvägen, tänkte att "Ja men i morgon då kommer jag vara nog pigg för att ta mig till jobbet och jobba, jag börjar ju ändå 17.00" vad tror ni händer, JO DE FÖRBANNADE SVULLNADE I HALSMANDLARNA (som hade gått ner igår) HAR NU SVÄLLT UPP SÅ ATT MITT HÖGER ÖRA GÖR ONT. JAG MÅSTE HA EN JÄVLA TUSS I ÖRAT!! De är den högra halsmandeln och har svällt upp mest, sedan är jag tät i höger näsborre och höger ögat rinner de ur hela tiden.. vad hände med höger sida av mitt ansikte? Så jag är ledsen och less på vara sjuk, och jag vill faktisk fara och jobba nu! men i de yrket jag har behöver jag min mun, båda mina öron och båda mina ögon plus en fungerande hjärna. annars är jag ganska fucked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: