❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

När man väntar så..



Så väntar man alltid förlänge. Jag har ännu inte fått mina skor och väska, även att jag om jag sett att igår så var mina converse var sorterade i Umeå igår morse kring åtta. MEN jag har inte fått något sms-avisering än och jag håller på att bli galen, jag vill ha mina skor! NUUUUUU!

Men annars vad händer? Så kilar jag runt är och gör inte speciellt mycket eller jo, jag åkte no-limit igår med bea, plus virvel vinden och en annan karusell som jag inte kommer ihåg namnet på. men de som hände var att vi åkte virvel vinden sen såg vi den här karusellen som hete no-limit och vi ville ju naturligtvis åka den. när vi åkte den så trodde jag bara att den for upp och ner. men den jäveln börjar ju snurra på stolarna medan de for upp och ner. samt att den stannade upp och ner! Jag såg helt seriöst mitt liv flashade framför ögonen och när jag öppnade ögonen så såg jag alla människor som var så små där ner på marken. gud vad kul de var men åh herregud vad jag rädd jag var. Jag tror helt seriöst att jag aldrig varit så rädd i hela mitt liv. efter åkturen kände jag att jag hade fjärliar i magen, inte illa mående ut bara skakig, och efter den åk turen tyckte bea att vi skulle åke en karusell som jag ej kommer ihåg namnet på men de snurrade och snurrade överallt och hela tiden. När jag åkte den karusellen kände jag, nej nu spyr jag. OCH JAG MÅR ALDRIG ILLA PÅ KARUSELLER! så jag tror chocken från no-limit fortfarande satt kvar. och när de karusellen hade slutat så var jag helt slut, kunde inte ens cykla hem så jag fick ringa filip så fick han skjusa hem mig. när jag kom hem så låg jag i soffan och hela min kväll var väldigt lugn. direkt jag blundade blev jag rädd för att titta jag fick känslan som jag hade när jag öppnade mina ögon i no-limit. SÅ jag skall aldrig och då menar jag ALDRIG åka no-limit igen. Min karusell är virvel vinden, my one and only love!

Men ikväll blir det att fara till stadsfesten, och då hoppas jag att någon vill åka virvel vinden med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: