❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

ÅHHH jag är så exalterad!!


Gammal bild, men en bra bild som beskriver hur jag ser ut just nu.
(lägg till lite stutsande och klappande med händerna)

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!! herregud idag fick jag ett samtal!!!!!! Från en kvinna från ett ställe jag sökt till (tänker inte berätta vilket ställe än..) Där hon förklarar till mig att hon undrar om jag är intresserad på att komma in på en arbetsintevju.. När jag pratade med henne så lät de nästan som de redan hade bestämt sig om att jag ska jobba där men att de vill bara träffa mig först... FYFAN ALLTSÅ! Gud vad jag är exalterad. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag sitter bara och tänker vad ska jag ta på mig, vad ska jag ha med mig. Tänk om jag gör bort mig. Tänk om de ser mig och tänker "OH HELL NO!".. tänk om, tänk om! AHHHHHHHHHHHHHHHHH

Kommentarer
Postat av: Monika

ÅH! GRATTIS I TUSEN VARV! och he köm och gå bra. Var bara snäll och förstående och visa din bästa sida. Och prata inte i onödan. :)

| http://monkooo.blogg.se/ 2012-03-05 . 22:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: