❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Den långa väntan...

När man tycker man är så duktig som kommer tidigt för att man ska hinna allt och så inser man att de var en timma tidigare och inte bara en kvart.. Typiskt.. Men jaja jag får sitta och chilla tills de börjar närma sig klockan fyra.. Då börjar jag jobba och jobbar till nio ikväll. Kommer vara död när jag kommer hem.

Något helt annat så har Filip köpt en sovrums tv och beställt en helt ny vardags soffa. Spännande att se hur allt blir tv kom idag men soffan kommer väl i juli. Längtar efter att soffan kommer så man kan inreda lite mer i lägenheten!!! Jippi!!! Men nu ska jag sluta skriva och förbereda mig för jobbet! Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: