❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Från en födelsedag till en annan!

Igår grattade jag Hanna, hade en väldigt trevlig prat stund med henne i nästan en timme :-) Men idag är det en annan dag och idag fyller min lilla kusin MAYA år. Lilla gullegumman, de ska firas så jag har bestämt att inte nu till helgen men nästa blir det att fara upp till luleå med lite presenter och en massa kramar ^^ SÅÅÅÅ GRATTIS MAYA PÅ DIN FÖDELSEDAG, DU ÄR SÅ FIN!!! :-)

En helt annan grej också, jag ser en serie som heter REVENGE jag hoppas och antar att ni vet vilken de är. Den serien har nu kommit till första säsongs slutet och de slutade så att jag håller på att dö... Jag älskar denna serie även om den har fått mycke negativa kommentarer, jag har bara gott att säga om den och jag tycker ni ska ge den en chans. Men nu som sagt är de säsongs slut på den och jag vet inte vad jag ska ta mig till, vill att de nya säsongen ska börja nu!!! Men något positivt, nu i juni börjar pretty little liars om. De blir väl att se den medans jag väntar på att revenge ska börja om ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: