❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Tankar..

Gud vad jobbigt de är när man är sjuk, man hinner tänka så mycket... Tänka på personer man saknar, personer som man har förlorat, händelser som man önskar skulle komma tillbaka till en, saker man gjort som man önskar man kunde göra om, tankar om sin barndom om sin framtid. Tankar om mina syskon som jag aldrig träffar, Emmelie, William, Christoffer och Jesper. Har sådana skuldkänslor att jag ej har tid att träffa dem, att dem inte kan komma till mig.. Jag saknar er och jag hoppas ni vet att ni fyra är fyra av mina sex ögonstenar. Mina syskon är mitt liv. Så Helena, Majlis, Emmelie, William, Christoffer och Jesper jag älskar er mer än vad ni annar, jag kommer alltid finnas här för er, När ni helst behöver mig! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: