❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

08 + Annat

Några favoritfilmer


Oj den här blir svår.. humm.. Fight Club är ju en absoluta favoriten men efter den så vet jag inte, möjligtvis Vägen till El Dorado, alla Disney filmer som finns. Ja jag tror de blir mitt svar Fight Club, Vägen till Eldorado och Alla Disney filmer som finns.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Och de som händer just nu, jag håller på att fixa en praktikplats och de går bra men som vanligt så ska de vara något som skall komma i vägen. Så nu håller jag på att slåss med lejon och tigrar för att få detta att fixa sig så att jag kan börja med praktiken på måndag! Hoppas hoppas HOPPAS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: