❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

En paus

Nu tar jag en paus från listan för att blogga om något annat, bara de här inlägget då. De jag ville skriva om de att jag känner mig stressad. Jag har mycket att göra och de känns inte som att jag har tid för mig själv. När jag sover drömmer jag om jobb, praktik, stress och när jag vaknar är jag helt utmattad. SÅ i helgen så ska jag ta hand om mig själv, fixa ett bubbelbad med ljus och lyssna på lugn musik. någon som har ett annat tips på hur jag ska kunna "avstressa" mig? Om ja, skriv då gärna de för jag håller på att bli tokig.

Kommentarer
Postat av: Bea

Ett sätt att avstressa sig är att umgås med sin allra bästaste bästis. (Din bästaste bästis ska tydligen vara en viss Beatrice Lundahl.)

| http://beatricelundahl.blogspot.com 2012-11-23 . 00:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: