❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

tjugo år


Idag är jag gammal! känns inte så men de är jag, officiellt vuxen! Och vad ska göra idag? Jo ha ett litet kalas men mina älskade flickor. Och då undrar jag egentligen är man barnslig för att ha ett kalas? Vad borde man göra när man fyller tjugo? SÅ för att få svar på de så googlade jag "vad bör man göra när man fyller tjugo" fick inte så mycket till svar så jag tittade på bilder istället och där fick jag inte heller så mycket till svar, de jag såg var gubbar med skägg, massa djur och väldigt mycke slappande. Helt ärligt kan jag leva med det, slappa hela helgen nu när de blir helg, kanske träffa djur och skäggiga gubbar.. (skäggiga gubbar lätt läskigt..) Men nu ikväll blir de kalas och vad än folk tycker så tycker jag fyllar man tjugo får man äta tårta och ha en massa ballonger, man fyller ju för fasen bara 20 en gång ;-)



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker absolut att man får ha kalas då man fyller 20! :) Grattis och hoppas du får en jätte bra födelsedag! :)

| http://karlssonlinaa.blogg.se/ 2012-11-14 . 18:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: