❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Fixa och dona!

Nu har diskmaskinen som jag och filip beställt kommit. och jag säger de fy fan va tung den är men som tur är så var mannen som kom och lämnade den så snäll som erbjöd att hjälpa bära upp den. Som för att vara snäll med han så sa jag att han kunde lämna den utanför dörren sen skulle jag ta den resten av biten. Med upp rullade ärmar och håret i en knut använde jag mina giganstiska armmuskler och lyften tvätt maskinen in i köket och även upp på bänken. BAM! Nu ska bara de kopplas upp till vattnet och allt de där men de skall jag överlåta till mannen i huset, för de kommer jag säker inte alls klara av utan kommer att förstöra hela diskmaskinen så att nej nej, de gör inte jag! Men en lite blid på ängeln som jag kommer älska så himla mycket när den är inkopplad.


Kommentarer
Postat av: Lina

En diskmaskin kan verkligen göra en lycklig! Jag och Daniel köpte en för ett år sen och det är nog bland det bästa vi gjort ;) Mindre roligt var det att ta den på bussen ifrån affären haha... Hoppas allt är bra! :) /Lina

| http://karlssonlinaa.blogg.se/ 2012-10-09 . 18:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: