❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Om man bara visste



Om man bara visste att man var vacker, att man säger de till sig själv varje dag. Man behöver det men man gör de aldrig. Visa själv kärlek är inte själviskt utan inspirerande, de ger en att se fram emot sig själv. Även om du har nära och kära i din närhet så behöver du säga de till dig själv. För ingen kan älska dig så som du kan och ska älska dig själv. Kärlek till dig själv ger frihet, glädje och en större blick framåt. Jag älskar mig själv men inte så mycket som jag borde. De är svårt att älska sig själv. Men att titta i spegeln och säga skit idag är du riktigt vacker gör de lättare, iaf för mig. Varför inte göra de till en vana? Varje morgon du borstar tänderna titta på dig själv och se de som du tycker är vackert på dig själv, även om de bara är ditt hår, näsa eller ögon så är de en början. Detta har jag börjat med och jag måste säga de att man känner sig som en riktigt snygging även om man har en riktigt jäkla fuldag. ännu ett tips lyssna på musik som gör dig glad. Musik är människans bästa vän! Men de var allt för mig idag, glöm inte bort att vara snälla mot varandra. HEJ!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: