❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

say my naaaaaaaaaaame!



Idag sitter jag och lyssnar på florence and the machine - spectrum. Jag gillade inte alls den här låten i början men nu har den börjar växa på mig. De kan ju vara för att vars man än går som hör man denna låt? Bara en teori. Men annars då? I helgen hade jag en bra helg, en super bra helg. Jag och Bea överraskade Hanna med att komma upp till luleå och fira hennes födelsedag som vi inte hade hunnit än. Vi festade, såg skräck film och bara pratade en massa. En normal awesome helg! Väl i luleå så for vi till stan och shoppade lite. Blev en väl behövd plånbok och en party tröja, super nöjd!

Annars idag så ska de bli av att läsa körkortsboken. Ser framemot de men ändå inte. De är ganska svårt att lära sig något själv igenom en bok. Men ska jag möjligtvis plugga på distans så måste jag kunna lära mig körkortsteorin själv! AND I WILL BECAUSE I'M AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: