❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Skrämmer mig varje dag..



Den här bilden valde Bea att sätta som bakgrundsbild på min dator efter hon lånat den. Efter nu ett antal dagar så kan jag inte ha kvar den som bakgrundsbild. När jag ser den blir jag rädd jag känner mig kränkt på något sätt, samt lite antastad faktiskt, som att hon säger "du vet inte vad jag gjorde med dig menad du sov!" och de gör mig väldigt freakt out så nu klarar jag de ej mer utan att jag måste byta bakgrundsbild. Jag brukar annars låta bli eftersom jag tycker att de är ganska roligt att få random bilder sådär, men den här ger mig mardrömmar så den måste bort. Med detta inlägg vill jag ha sagt till Bea två saker, förlåt för att jag tar bort bilden som du hade varit så snäll som tagit och lagt som bakgrundsbild och du är sjuk i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Bea

Meh! Så jävla oförskämt.

2012-10-11 . 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: