❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Life is but a dream

 
 
Jag har just sett Beyonce Life Is But A Dream, alltså en dokumentär film om och av Beyonce. Hennes liv, hennes tankar, hennes motgångar och hennes lycka. Jag tror aldrig jag skulle bli så rörd. Beyonce är en av mina stora förebilder. Inte för hennes musik utan för hennes styrka, hennes sett att se på världen. Hon är en inspiration för alla. Alla ni som tycker om Beyonce borde se filmen och alla ni som vill se ren och skär styrka borde också se den. 
 
Jag älskade den och jag tror jag kommer se den snart igen, de är verkligen en film som får en att må bra. Ger en styrka att göra de som är svårt, en film som ger den där knuffen man behöver. En film som visar vi alla är människor, vi alla har känslor, hopp & drömmar. Att vara sig själv och tro på sig själv är de som betyder.
 
tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: