❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Nu ska jag ta mig tid och...

 
.. berätta om påsken. Den började bra med sol, skoter och pimpelfiske i petikträsk. Jag lyckades få tre fiskar var en var väldigt liten så den släppte jag tillbaka, men tre fiskar! Jag kan säga de att jag får aldrig fisk, jag tror jag är en olycks fågel när de gäller fisk. I mitt liv så har jag bara fått aborre men så en sommar dag fick jag mina två första öringar! vilken lycka, sedan har jag bara haft napp på gädda men aldrig så att jag fått upp någon. Och nu de två fina harrarna. Gud vilken lycka, och inte nog med de utan hen super härlig kväll och dag i petik med världens bästa Katta, Tomas och Lova. Kunde inte ha blivit bättre. 
 
Sen for vi hem och hade de hur trist som helst tills filmkvällen med brudarna. Jättetrevligt hade vi och skrattade och pratade mer än vad vi såg av filmen ^^
 
Sedan blev restan av påsken lugn med hemmamys med fille och mysiga promenader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: