❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Söndag - Gymnasiet

Jag och Claes under gymnasiet
 
Idag har årets teater 3:or (när jag gick i gymnasiet gick de i 1:an) deras slutproduktion, naturligtvis ska jag dit, skulle aldrig vilja missa denna dag, jag vet själv hur stort de var. Hur peppad, stolt och redo men var. Det känns som om de var flera år sen, minst 10 år sen vi spelade upp våran Gökboet. Just när man börjar tänka tillbaka på det så börjar jag tänka på min klass. Dem var nog den bästa gruppen av människor som jag träffat. Kunde inte ha fått en bättre klass. Så med slutproduktionen som jag kommer se ikväll så kommer jag tänka på er. Hoppas ni har ett fantastiskt vuxenliv (fylld med barnsligheter)! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: