❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

ca. 3 veckor

 
Ja, ca. 3 veckor har nu gått i de nya hemmet, saker och ting har nu börjat ta plats med de känns fortfarande som något saknas. Kan vara tavlor och sådant, eftersom vi inte hade så många sådana ^^ Men jag trivs! ag vill inte fara till luleå ibland eftersom jag vill sova i min säng, jag vill vara i mitt hem, jag vill bara vara hemma. Men vad gör man inte för sin utbildning. Dessutom jag jag ju de mest fantastiska klasskamrater. 

Ang. studerande så trodde jag inte att de skulle vara så här svårt, hur slut man blir. De är en stor skillnad från gymnasiet och jag känner efter att ha varit arbetslös i två år så gjorde de inte saken bättre. OCH litteraturen.. Bra men fy dundrande vad den kan vara tråkig. Skriven på ett tråkigt sätt menar jag då. Åh vad de känns som jag klagar men de gör jag inte! Jag älskar alla upp och ner gångar, alla hinder och all lycka som man får. Skulle inte byta de för något. :)

Tänkte bara säga åt er att hålla utsikt efter ett inlägg snart, de kommer mest troligt innehålla en rundtur av mitt hem. Men frågan är ju om ni vill se det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: