❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Julklappar

hejsan, här är jag och Filip. Denna bild togs med min nya iPad! Ja ni läste rätt EN IPAD! Åh så glad jag blev, nu kommer jag kunna plugga lättare. Slippa konka på den stora tegelstenen som kallas bärbar dator. Kommer underlätta vardagen något! Sedan fick jag, tvål och sådant, pengar, smycken och en apa. Apan var från kära Maja i Östersund. Den var så fin att man nästan vart lite ledsen. Tack Maja den var underbar! 
Julen tillbringades i petikträsk med filips familj, super skönt stt inte behövs fara till alla för att fira jul utan ha en lugn och skön dag utan stress. Visst saknade man mormors julmat och sällskapet av min familj, men man överlever. Nu ska man bara fira nyår sen är de tillbaka till verkligheten och skriva uppsatser och plugga till tentamen. Börjar om de gör jag 14 januari med ett prov, längtar verkligen.. 
 
Men en dag i taget, annars orkar inte kroppen något.
 
på tal om nyår så har jag inte många nyårslöften, den enda som jag har som är slaget i sten, är godis, dricklöfte ja, socker överhuvudtaget. Godis har jag inte något problem att tabort egentligen de är med dricka som kommer vara de svåra, då Coca-Cola är en stor kärlek till mig. Men de är något som ska ändras på! Klockan 00:00 1december gör jag slut med Coca-Cola(och alla andra dricker) för ett helt år klarar jag de kommer jag helt seriöst klara allt! ;-)
 
men en med de så hoppas jag ni haft en bra jul och kommer ha en bra nyår och så hörs vi nästa år, KRAM,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: