❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

18

Mina föräldrar


Vilka är mina föräldrar? Jo Min far heter Jari och min mor heter Ulrica. Tillsammans har dem mig och min syster Helena. Mina föräldrar gifte sig aldrig men jag har för mig att dem förlovade sig. När de separerade så bestämde de sig att de skulle ge förlovningsringarna till mig och min syster, Helena fick mammas och jag fick pappas. När mina föräldrar skildes har jag ingen aning om, jag var väl för liten för att minnas det. Dem var 23 år gamla när de fick mig, deras lilla mirakel om jag får säga så själv ^^. Jag har alltid älskat min mamma och pappa men jag tror de jag sett upp till mest är pappa, varför? vet inte. kan ju vara de att när de skilde sig fick mamma vårdnade om oss och vi såg pappa varannan helg, att de var att när man såg han så var det någon man verkligen tog till minnet? Hur som helst så gift både mamma och pappa om sig och med respektive fick mamma en dotter och pappa en dotter och två söner. Mamma och fortfarande gift med sin man som heter Mats (kanske jag ska tillägga) Men pappa efter ett par år skilde sig från sin fru Lisa. Sedan blev han tillsammans med en annan kvinna som heter Anna, dem är inte tillsammans idag men de har en son tillsammans. Så jag har alltså många syskon 3 systrar och 3 bröder och de är inget jag skulle ändra på älskar alla syskon som mina ögonstenar. 

Så mina föräldrar kanske inte har de lyckliga slutet tillsammans och jag kanske inte har den familjen som man kanske önskar när man är barn, jag har något mycket större något mycke bättre.

Jag säger inte ofta till mina föräldrar att jag älskar dem, även om man har dem bråken man har. Men jag hoppas dem vet de iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: