❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

19

Vad är kärlek?
 
 
Kärlek för mig är tre ord, trygghet, ömhet och självständighet. Varför valde jag dessa ord av alla ord? Jo i ett förhållande eller i vänskap eller familj ska de finnas trygghet, man ska ge och ta trygghet i varandra. Dessutom i ordet trygghet gömmer sig andra ord som t.ex ärlighet. Desamma gäller ömhet, visa att man bryr sig är viktigt. De kan vara med en kram, en kyss eller bara en blick. Och i ordet ömhet finns även sorg och glädje, med ömhet ska man kunna visa känslor fritt. Självständighet ska man ha i alla förhållande. Om du inte tror på dig själv eller står upp för dig själv varför ska andra göra det då? Kärlek för mig är de tre orden, de binder min tanke om ett perfekt förhållande vare sig de är familj, vänner eller kärlek mellan två personer.
 
Hur känner ni? är de något ni tycker jag missat?

Kommentarer
Postat av: Hanna

kan vi ses snart?

Svar: Ja de tycker jag verkligen!
Louice

| http://hali.webblogg.se/ 2013-01-03 . 12:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: