❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Blogg, blogg åh kära blogg

 
Efter att ha fixat (är inte riktigt klar än) monikas blogg känner jag att jag vill göra något med mig egen, igen ^^. Funderar dock på att börja om från början, nollställa hela bloggdesignen och börja om från början. problemet är bara att jag faktiskt gillar min blogg som den ser ut nu, men jag kan inte göra annat än att ändra headern och bakgrunden. Jag vill ha den helt ny, helt annolunda så att när ni går in på min blogg ska ni tänka, OJ, SHIT, COOLT eller något sådant. Jag ska fundera på saken.
 
Sen så har jag spenderat min dag med att storstäda lägenheten. Har till och med sorterat mina kläder, de är faktiskt något riktigt stort!

Men nu laga mat för snart kommer fille hem, samt tror jag att jag kommer få besök av papi. Vi får se och hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: