❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Varför är de så?

Jag har ett problem som jag hoppas någon kan hjälpa mig med, ge mig tips eller något annat. För jag håller på bli tokig. De senaste dagarna (sen jul och nyår) så har jag börjat sova för bra? om man kan säga så, jag vaknar inte av min väckarklocka hur många jag än ställer vaknar jag inte, jag vaknar så pass mycket att jag stänger av den men jag kommer inte ihåg att jag gjort de. Jag har testat med att lägga telefonen långt ifrån mig men på någotvis lyckas jag stänga av den och gå och lägga mig igen. Jag är inte medveten om att jag gör detta de är som om jag skulle gå i sömnen. Jag har testat med att lägga mig tidigt och somna tidigare men de hjälper inte heller. jag får panik av att sova för länge för då hinner jag inte allt som skall göras och på torsdag så måste jag upp tidigt, de är verkigen ett måste men tänk om de blir samma sak..

Så jag ber er, hjälp. Vad mer kan jag testa. Jag har till och med googlat detta men jag hittade inte något hjälpande svar. Så snälla hjälp... 

Kommentarer
Postat av: Bea

Drick mycket vatten innan du går och lägger dig. Det gjorde dem förr i tiden.

| http://beatricelundahl.blogspot.com 2013-01-14 . 15:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: