❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Så där ja!

Mina nya solglasögon, älskar dem!
 
 
Jaha, här har men en blogg också då. Jag har blivit jätte dålig på att blogg, de är som om de inte riktigt är lika kul längre. Sen vet jag inte vad jag ska skriva, mitt liv  är inte så himla intressant nu, jag vaknar, jobbar och sover. och om några månader kommer de bli vakna, plugga och sova. Men jag antar att jag kommer kanske blogga mer när jag börjar plugga, då har jag kanske mer att skriva om. Men tillsvidare kan jag ju berätta att i helgen är de trästocksfestivalen och imorgon skall de blir brudparty här på brännan! Jag har ju FF ^^ Så de skall bli alkohol i mängder och massa dans, musik och skratt! Så imorgon efter 2 ska jag fara till stan för att möjligtvis hitta något fint till kvällen. 
 
Snart blir de jobb iaf. ja juste, vet ni vad som hände i morse (klart at ni inte gör, annars blir jag rädd.) de ringde från jobba klockan 6 för att fråga om jag kunde jobba pass 7-12 trött som jag var och hade ingen aning att de ringde så svarade jag med ett lätt äcklad röst, näe! Hur du får man va? jag hade ju kunna få mer pengar för de.. Men ja de är så man ska inte prata med mig innan jag vaknat, jag är ingen solstråle på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: