❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Buss, tåg och livrädd Lollo

 
Imorgon bär de av till äventyr. Och jag är inte en äventyrs människa jag är mer än sitta hemma i mitt säkra hem och se på serier med ett stor intag av te drickande. Men i morgon ska jag utmana mig själv. jag ska nämligen till Östersund och jag ska dit själv. Jag ska åka, en buss och två tåg, vilket gör mig nervös. Jag fungerar så att när jag ska åka buss (t.ex mellan skellefteå och burträsk) blir nojig och tror att jag ska hoppa på fel buss, missa mitt stopp eller att jag dör.. och nu ska jag åka en buss och två tåg, hur fan ska de gå på tåget? Jag har inte åkt tåg sen nian. Jag är nu väldigt nojig och har till och med ont i magen, tror jag får ta en sup innan jag far.. Jag tror de kommer gå bra och hamnar man fel så finns de alltid fler tåg eller bussar. Men de är inte så lätt att intala sig själv det. Så vi får se hur de går. Om jag klarar mig eller dör. Jag har iaf en hel säsong av Community så att jag borde klara mig. Men ja önska mig inte lycka till utan sparka mig hellre i baken.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Louice! Jag heter Anna och är Linas kompis som ville ha en ny design på bloggen. Den designen jag har är från bloggs egna mallar. Är inte någon expert på mallar och koder heller. Om du skulle vilja får du gärna göra om min design, är öppen för förslag.
Anna

Svar: Hej Anna, Ja absolut kan jag försöka med det. du skulle kunna få skicka lite bilder (om de finns några speciella som du vill ha i header och sidan) och skriva vad du tycker om för något, tex. mönster och sådant, kamouflage, eller något annat. Och så kan du skicka de till [email protected] så ska jag göra en test så fort jag kan :-)
Louice

2013-06-01 . 15:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: