❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

De går fast...

 
.. benen inte riktigt orkar. Nu har jag jobbat min första vecka och idag är början på min andra. Första veckan var fylld med så långa pass att på fredag morgon hade min fötter svällt så att jag nästan inte fick på mig mina skor. Idag har jag ett fem-timmars pass och sen ser jag fram emot två dagar ledigt. Även om jag har varit ledig i helgen så känner jag att de inte riktigt räckte. Jag är slut, trött och mina ben och fötter har aldrig gjort så ont. Så imorgon gäller det att införskaffa ett par nya jobbarskor. Men innan de kan ske så får jag leva med mina blyklumpar till skor och ta mig igenom ett fem-timmars pass idag. de borde inte vara så svårt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: