❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Nu är du här, som jag har saknat dig!

 
Nu är de äntligen sommar känslor i luften och gud vad jag har längtat!! Min lediga dag igår spenderades med Monika, vi gick på stan, solade och såg eurovision. Riktigt mysigt. I helgen blir de inte lika mycket vila för att de är praktik som gäller för mig. Jobb, jobb men jag har iaf ett sommarjobb de är ju som många som aldrig lyckas få något. Helg gör ju också att jag är ledig på måndag så då hoppas jag på att solen är här så jag kan jobba på min bränna(på brännan XD) får i sommar är mitt mål att bli brun! Men med den uppdateringen så ska jag nu göra mig i ordning har praktik i kväll, ingen rast ingen ro. Hoppas ni alla andra får njuta av solen som jag har gjort hela dagen :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: