❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Tänkte jag skulle passa på..

Teater! <3
 
... och berätta lite saker.
 
Kan ju börja med att säga att jag trivs hur bra som helst på min utbildning finns så många awesome personer här att de inte är klokt! Jag har inte riktigt fattat än att jag faktiskt studerar vilket jag tycker är lite roligt eftersom att jag har redan haft två examinationer (för er som inte vet vad de är, prov) men jag känner att jag vet vad jag håller på med, eller de känns som att jag vet ^^ Vi har då himla mycket litteratur, tror jag har spenderat någon tusen på böcker, vilket jag trodde att jag aldrig skulle göra.. Jag är ganska snål ^^
 
Sedan, men tanke på bilden så ska vi ha en examination snart och hur vi skal redovisa den är genom en teater. Lyckan inom mig när jag fick veta det! Teater är något jag saknar så otroligt och att nu, även om de är en liten sak, få göra en teater på så här länge känns underbart. Hoppas jag inte blir så överexalterad så att de jag har teater med blir tokiga på mig ^^
 
Vad mer har jag att berätta, jo de går bra att bo i luleå. Just nu har jag en egen liten husvagn vilket är väldigt skönt, fast inte när man är kissnödig på natten ^^
 
Vad mer? Humm.. JO! Jag ska ju börja med körkortet nu! Ska bara gå den här kursen så jag för övningköra sen är de klart! Då blir de jag, bilen och vägen till en! ^^
 
Men hade jag nog inte på hjärtat tror jag, finns säkert mer saker jag skulle kunna berätta men nu kommer jag som inte på dem. Så hejdå så länge!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: