❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

hejsan döda blogg

Här skrevs de inte mycket, ändå har man haft sommarlov och tid. Problemet är ju att man inte gjort mycket intressant. Men nu är jag i luleå igen och snart börjar skolan om igen. Sjukt taggad. Längtar efter den kursen vi kommer att ha nu när vi börjar om, estetisk lärprocesser heter den och den handlar om(som de låter) de musik, dans, bild och bäst av allt TEATER! Jag är som i himlen när jag tänker på det. Så jag längtat efter teater! Ahh men några dagar till måste jag vänta.

Sedan är de intressat och veta vilka som är kvar i klassen, de kan ju hänt mycket under sommaren.

ÅH sen måste jag ju berätta om nu när jag kom till luleå så hade de en överraskning åt mig, så ber mina små kusiner och Hannele att jag ska ta på mig en ögonbindel, sedan snurrar de runt mig och leder mig inne hos dem. Förvirrad som jag är tror jag att de lett in mig på toan, vad tusan kan de vara för överraskning åt mig inne på toan(svara inte..)? Jag får ta av mig ögonbindeln står i mitt egna rum.. förvånad och utan ord står jag där och de ända jag säger är, "oj.. oj... oj.. jag har ett rum.. ett fint rum.. oj..!" Nu ska jag leva ut lite tonårsliv.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: