❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Jag har ett liv, ...

... ett liv fyllt av skratt, gråt och rädsla. De finns inget som jag behöver för att ändra mitt perfekta liv. eller jag kanske en serie till?
 
Idag har jag räknat ihop alla de serier jag ser och konstaterat att de är ganska många.. De finns säkerligen fler serier än de jag har kommit på nu, jag inser nu hur stor del av mitt liv faktiskt involverar serier. Är detta bra eller dåligt..?
 
Tänkte visa er alla serier som jag ser, bara för att ni ska förstå mig.
 

1. American horror story

 
2. Awkward.
 

3. Community

 
4. Devious Maids

5. Greys anatomy

6. Game of thrones

 
7. Glee

8. Modern family

9. Miranda

10. One upon a time

11. Pretty little liars

12. Revenge

13. Sherlock

14. Sleepy Hollow

15. The Vampire Diaries

 
16. The Carrie Diaries
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: