❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Hej och hå!

'Våfflan tycker tydligen att jag ska sluta sitta vid datorn och umgås med henne. ^^
 
 
Tänkte bara snabbt göra en lite uppdatering, först och främst vill jag bara säga att jag är irriterad som fan för min omtenta, som jag var 1,5 poäng ifrån G, vilket sög som fan.. och jag skulle fått upp betyget av att "klaga" skulle jag fått upp de med 1 poäng vilket inte gör någon skillnad av att jag måste göra om de igen.. så lite förbannad är jag på det. Annars har jag de riktigt bra, på lördag blir de, som jag har förstått, IKEA! (Lollo lyckligast i världen) Och om en stund ska jag fara in till stan för att umgås med Hanna, kommer bli super! Men nu ska jag sluta för Våfflan slickar på min arm och piper för att få uppmärksamhet..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: