❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Nu tag och de är bara köra!

 
Nu blev de faktiskt ett inlägg utan bild.. oj oj, så brukar de inte vara. 
 
Nämen tänkte bara att jag skulle kika förbi och skriva lite. Känns som att de behövs. Herregud vad kul jag har haft det så jag har rent inte haft tid att skriva. Jag hade nämligen min sista vfu(praktik)dag idag. Vilket var så otroligt tråkigt, jag hade gärna varit där längre, stannat där för alltid? Men de går inte, tyvärr, men med mig fick jag en hejdå teckning, massa gosekramar och några av de bästa stunderna i mitt liv som jag inte kommer glömma. De fina barn och pedagoger jag har träffat. MEN nu måste jag lämna det och fortsätta med studierna och fokusera på tentor, examinationsuppgifter och deadlines. En liten hatkärlek som jag har men snart får jag se mina små kusiner, mina små pärlor, sen såklart Våfflan! Hoppas hon känner igen mig.. hehe.. 
 
Men då vet ni att jag lever iaf, hehe.. Hade bra så hörs vi när vi hörs! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: