❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Efter att ha skrivit en massa...


Party animal!

..så ska jag ge mig själv en liten present, BEN AND JERRYS! Så jävla gott alltså.. jag ska även fara och se på teater treornas slutproduktion ikväll! Jag hoppas och tror att de kan vara pretty awesome, but only time will tell. Så jag ska fara dit om ja, en halvtimme, man vill ju ha en bra plats ;-) Jag vet att bea kommer dit så de blir väl att sitta med henne, åh.. ja ajg över lever väl.. men alla vet ju att hon är så fruktansvärt jobbig.. men nu ska jag fixa mig teater fin menad jag lyssnar på Whintey Houston och äter Fish Food. Lycka till nu teater treor, ni kommer vara awesome!

Kommentarer
Postat av: Bea

Fuck you, Lollo.

| http://beatricelundahl.blogspot.com 2012-04-22 . 21:25:23
Postat av: Bea

Sv: Det var snarare "Ta på dig finkläder, ditt jävla as, annars slår jag ut framtänderna på dig!".

| http://beatricelundahl.blogspot.com 2012-04-22 . 21:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: