❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

En solig måndag!

Här sitter jag i Jörn och bloggar från min fantastiska iPhone i solen, Japp du läste rätt jag är i Jörn, den super coola byn med en massa känsla. Men varför är jag här? Filip fixar bilen och jag följde med :-)

Men annars hur är de med mig? Ja de rullar på, jag känner att jag verkligen håller på bli vuxen när jag inte tycker de känns jobbigt att stiga upp klockan sex på morgonen för att fara på jobbet, utan istället vaknar av sig själv och är klar vaken. Är jag vuxen nu eller? För jag har även börjat bli trött kring åtta, nio på kvällen (ingen festprisse precis). Snart kommer rynkorna och de gråa håret, jag lovar! De är nära nu!

Något mer hade jag nog inte att skriva. Så med denna tråkiga uppdateringen så säger jag hej då! Kan bjuda på en liten bild också, puss


Kommentarer
Postat av: Bea

Kom hem! Vi börjar om igen. Jag ger dig allt, om du vill vara min vän. Kom hem...

| http://beatricelundahl.blogspot.com 2012-04-16 . 21:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: