❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

lallalalalalalllalallalala



Söndag, och jag vill ha grillat och mjukglass och gissa om jag ska få det! De blir att grilla med Joel och Filip idag och möjligtvis fara och köpa en mjukglass, jippi!!! Men annars är de inte så mycket. Jag måste träna lite både med den fyskiska fitnessen och hjärncellerna (jobbarbete). Och jag ska klara jobbet och vara snygg i sommar ;-) Men de är ju bra att jag väljer att äta mjukglass och och ta de lungt i dag. Jag menar de är söndag. Söndag är en slappdag. ja, jag hade som inte riktigt nå mer att skriva, jag ska ju som sagt fara och äta mjukglass. Så alla party people slappa som fan idag, de är ju SÖNDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: