❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

No pic today

De blir en snabb uppdatering. Men hur som haver, nu är de ju fan påsk och under påsken börjar jag sakna min syster för när vi var små så var påsken vår grej, vi klädde ut oss till max och sen gick vi runt som två små påskkärringar. Åh de ljuva tiderna. Jag vill tillbaka och vara de där lilla barnet med fräknar och alldeles förstora kläder. Jag minns så väl dem gånger jag och min syster for till vår mormor och morfar och var påskkärringar där, hur fina vi var och hur roligt vi hade. Och jag minns att varje gång jag såg min syster i sminket så såg jag en sådan vacker person. Jag såg på henne och tänkte "Jag hoppas jag kommer bli lika fin när jag blir stor." Detta har jag nog aldrig berättat för min syster, men att varje dag som gick så såg jag hur mycket hon växte hur vacker hon var och hur mycket jag önskade att jag skulle bli lika vacker. Nu i dagsläget anser jag inte mig själv som att vara lika vacker som henne, som att precis se ut som henne, utan att vara vacker på mitt egna sett, mitt egna speciella lilla sett, vi är inte lika varandra men vi är o så lika ändå. Påsken var vår grej och den kommer förevigt vara de även om vi inte är med varandra under den. De är den dagen jag kan tänka på barndomen och komma ihåg alla de underbara minnen jag har med världens bästa syster.

Så Glad Påsk på er. Hoppas ni kommer vara lika glada under denna högtid som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: