❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Oj oj oj

Igår när jag for till jobbet så upptäckte jag att min cykel hade fått en böld på däcket, så sorgsen jag var att tänka att min älskade cykel började ge upp, detta var ju inte de ända problemet med min cykel utan den går inte att cykla på när de är minus grader eller regnar för då får pedalerna inget fäste, pakethållaren sitter inte fast även om jag har skruvat fast den. Ja så att säga min cykel har sett sina bästa dagar! Så att se denna böld på däcket gjorde ont i hjärtat. Nu har bölden spruckit och min kära cykel står i källaren.

Men! Jag har fått tillökning till familjen, en skeppshult cykel, den är så fin och den var så dyr... Men de var mycket billigare att köpa en helt ny cykel än att fixa upp den gamla. Men min finska lilla älskling ska bli ett projekt att fixa upp den, bara för att han börjar ge upp ska inte jag ge upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: