❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

remember remember the fifth of november


En bild jag tog under en super fin dag.

Imorgon gäller det. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. kommer kissa på mig av nervositet.. ÅH. Men jag försöker att inte tänka negativt eller att vara för nervös, jag menar vad jag har att vara nervös över? de kommer gå superbra. de vet jag! Men för att lindra min nervositet så har jag suttit och spelat BF3 (för er som inte vet så är det ett skjutspel.) så jag har skjutit lite gubbar och de känns lite bättre faktiskt.

Men nu ska jag laga mat och lunch till imorgon. Kommer nog att uppdatera imorgon om hur de gick och möjligtvis avslöja vad de är för jobb, för er som inte vet de vid de här laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: